vineri, 4 decembrie 2009

"Cea mai campanie proasta"

O campanie de 3 lei, din care nu am inteles nimic. Numai aiurea s-a vorbit. M-am uitat si eu 2 zile la TV dupa vreo 1 an si am vazut numai filmuletul cu Basescu. Nu zic ca nu e important, dar e oricum in caracter, nu mi s-a parut ca aduce ceva foarte nou despre Basescu. Oricum mi-a trecut de TV pentru inca un an, revenim la Discovery/NG. 
Acum problema mare ca s-a intalnit Geoana cu Vantu. Alta prostie. 
Eu o sa votez cu Geoana. Pe Basescu nu-l mai suport, mai ales pentru ca l-am votat. O foarte mare dezamagire. In astia 5 ani am ajuns ca societate sa-i injuram pe toti. Judecatorii sunt corupti. Medicii spagari. Bugetarii lenesi. Patronii hoti. Profesorii nu muncesc suficient. Clasa politica e corupta, samd. Asta e motivul principal pentru care nu-l suport pe Basescu. Daca era angajatul meu zbura din companie de multa vreme. Asa cum sper ca electoratul roman sa-l dea afara.
Ca se fura prin diverse metode este evident, dar intai sa construim ceva si apoi vedem cum sa nu se mai fure. Daca doar distrugem si nu construim nimic degeaba nu se fura. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu